Self-introduction IV (about my favorite )

I'm glad that many people read my blog! thank you!

N'hésitez pas à commenter mon article de blog.

Feel free to comment on my blog post.

About my favorite →

I love night views such as the night view of Paris.  

I love to see pictures of French scenery from French photographers.
It was after seeing French paintings that I fell  like with paintings.
I always love Claude Monet's paintings.

My favorite cake is cheesecake.


J'aime les paysages et l'art français.
Chanteur préféré → yves montand.
Musique que j'écoute récemment → Les Frangines.
Compositeur préféré → Debussy.
 
私のブログ投稿にお気軽にコメントしてください。

私のお気にいりについて→

パリの夜景などの夜景風景が大好きです。 

フランスの写真家によるフランスの風景の写真を見るのが大好きです。

フランスの絵画を見た後、私は絵画に夢中になりました。
私はいつもクロード・モネの絵が大好きです。

私の好きなケーキはチーズケーキです。



Comments

Popular Posts