I talk about'' Nella Fantasia'' by Coro amicanto malo

Thank you for reading my blog! !!


I will talk about the music of "Nella Fantasia" by Coro amicanto malo.

The expression of the wind instrument, which is a prelude, made my eyes shine in like a world where the sun was rising. I also love the lyrics of this music.


This is the music I really want to listen to right now. I love the view of the blue sky

.. because it brightens my heart.

Even in music, we may come across music that opens the blue sky of our heart.

This music has a warm world,

It's music that touches my heart.

I love Italian songs,  I recommend this music, Italian music to everyone.

We can find it by searching for Nella Fantasia Coro amicanto malo in YOUTUBE.[Coro amicanto malo's Channel.]


 I glad you can read it from people from various countries! I understand that people from Bulgaria have read it, and I am happy that it has reached various regions. I hope you enjoy it.

About fine arts,Today I was watching Edmund Dulac about the paintings of  painter.


ブログをご覧いただきありがとうございます!


私は今日、 Coro amicanto maloによる、

「Nella Fantasia」 の音楽のお話をします。

前奏の、管楽器の、陽が昇るかのような世界に私の目は輝きました。この音楽の歌詞も大好きです。今本当に聴きたい音楽です。私は青空の景色を見るのが大好きですそれは、心が明るくなるからです

音楽でも、私たちは、私たちの心の青い空を開くような音楽に出会うかもしれません。

この音楽には、暖かな世界を持っています。心が打たれる音楽です。

イタリア歌曲が私は大好きです。皆さんにこの音楽、イタリア音楽をお勧めします。

YOUTUBEで[Nella Fantasia Coro amicanto malo]を検索すると見つかります。

その音楽のYOUTUBEチャンネル名はCoro amicanto maloです。



Comments

Popular Posts